Sociální agentura
  • Domů
  • O nás
    • Hodnoty a vize
    • Obchodní podmínky a GDPR
    • Proč s námi
  • Help linka
    • Jak help linka funguje
    • Projekt help linek ve firmách
  • Firemní vzdělávání
    • Proč se vzdělávat s námi
  • Reference
    • Reference help linka
    • Reference vzdělávání
  • Ke stažení
  • Kontakty
  • Aktuality
  • Hledat
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn

JAK HELP LINKA FUNGUJE?

Je Vaším záměrem být společensky odpovědnou firmou?
Máte zájem na tom, aby Vaši zaměstnanci měli možnost čerpat poradenství v rámci firemního benefitního systému?
Chcete se vydat cestou v duchu „Spokojený zaměstnanec, prosperující firma“?

Systém je velmi jednoduchý. Na základě individuálních potřeb vaší společnosti navrhneme celý program. Společně si vydefinujeme oblasti podpory, které chce Vaše firma zaměstnancům nabídnout a my poté zařídíme vše ostatní – zřídíme pro vás help linku, zajistíme pro Vás obsluhu help linky (help linku obsluhuje sociální pracovník, který dokáže poskytnout radu/informaci již v rámci telefonického rozhovoru) a zajistíme pro Vás konzultační prostory na následné osobní schůzky s poradci na jednotlivé oblasti podpory (sociální pracovník, dluhový poradce, psycholog/terapeut).

Společně se také dohodneme na pravidlech fungování help linky. Tím je myšleno, kolik hodin a který den v týdnu bude pro Vaši firmu help linka v provozu, kde se budou realizovat následné osobní schůzky se zaměstnanci v případě potřeby, způsob reportování využití help linky a osobních konzultací, cena za poskytnuté služby, systém fakturace apod. a v neposlední řadě si definujeme se zaměstnavatelem způsob distribuce informací o help lince mezi zaměstnance (formou letáků, elektronické či osobní prezentace atd.)

Help linka je určena pouze pro zaměstnance firmy, popř. jeho nejbližší rodinné příslušníky. Velkou výhodou je, že na pomoc nebudou muset zaměstnanci čekat, jako je to běžné u klasických dluhových a jiných poraden. Odborník se zaměstnancům věnuje okamžitě. Při realizaci telefonátu si ověřujeme, zda volající pracuje pro danou firmu a pak pokračujeme v rozhovoru. Zjišťujeme, co dotyčného trápí a následně pomáháme s řešením konkrétních problémů. Postup při řešení problémů je samozřejmě individuální. Při telefonickém rozhovoru zmapujeme celkovou situaci zaměstnance a poté hledáme možnosti jejího řešení. Zjistíme jeho situaci, nastíníme si možnosti, vybereme společně řešení, o které má zaměstnanec zájem a společně na něm pracujeme. Jak již bylo výše zmíněno, v případě, že není možné vyřešit požadavek zaměstnance přes telefonát, domlouvá se s dotyčným osobní schůzka. Zaměstnanec má veškeré služby zdarma. Náklady hradí firma.

Další důležitou věcí je anonymita a fakt, že zaměstnavatel nedostává konkrétní detaily o jednotlivých případech. Zaměstnavateli sdělujeme pouze statistické údaje (kolik zaměstnanců kontaktovalo help linku, kolik případů jsme zdárně ukončili, jaký je podíl dluhového, sociálně právního poradenství a dalších oblastí podpory) a samozřejmě celkový počet hodin, které naši odborníci na případech strávili. Žádná konkrétní jména.

Důležitá je pomoc každému jednotlivému zaměstnanci, který se do tíživé situace dostane. Společnou snahou Sociální agentury a dané firmy je dát lidem odvahu, aby své problémy z výše zmíněných oblastí začali řešit a poskytnout jim k tomu potřebnou podporu právě prostřednictvím help linky. Naši odborníci vždy ochotně poradí a pomohou!

  • Jak help linka funguje
  • Projekt help linek ve firmách

SÍDLO ORGANIZACE
Sociální agentura, o.p.s.
Varšavská 688/40
400 03 Ústí nad Labem
Tel.: 475 200 094
E-mail: info@socialniagentura.cz
IČO: 26540495
č.ú.: 115 – 2415050287/0100 Komerční banka,
a.s. pobočka Ústí nad Labem
ID datové schránky: zf8bevw


Scroll to top
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}