Sociální agentura
  • Domů
  • O nás
    • Hodnoty a vize
    • Obchodní podmínky a GDPR
    • Proč s námi
  • Help linka
    • Jak help linka funguje
    • Projekt help linek ve firmách
  • Firemní vzdělávání
    • Proč se vzdělávat s námi
  • Reference
    • Reference help linka
    • Reference vzdělávání
  • Ke stažení
  • Kontakty
  • Aktuality
  • Hledat
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn

FIREMNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

Chcete zlepšit schopnosti i výkon svých zaměstnanců? Najít slabá místa týmů, zjistit, kde jsou skryté problémy? Rozvíjet lidi a růst společně s nimi?

Kdo chce v dnešní době obstát i při velké konkurenci, nesmí se zastavit. Celoživotní rozvoj je náročná a nekončící cesta, kterou vám usnadníme. Budeme vaší oporou i vašimi partnery a ukážeme vám, kterým směrem se vydat a jakými nástroji dosáhnout úspěchu.
Nabízíme vzdělávací programy sestavené na míru podle vašich požadavků

Hlavní důraz vždy klademe na získání kompetencí pro uplatnění v praxi. Naši zákazníci u firemních školení na klíč oceňují náš individuální přístup a orientaci na konkrétní potřeby společnosti. Naši lektoři také v rámci kurzů konzultují konkrétní případy, které na pracovišti řešíte.

Na základě individuálních potřeb vaší společnosti navrhneme celý vzdělávací program. Společně si vydefinujeme témata a cíle kurzu, my poté zařídíme vše ostatní – harmonogram, lektora, školící prostory, podklady a v případě zájmu i občerstvení.

Firemní kurzy jsou zaměřené na následující oblasti:

• Vedení lidí
• Rozvoj osobnosti
• Finanční gramotnost, dluhová problematika
• Komunikační dovednosti

Lektorský tým

Lektoři jsou základem našeho týmu: pečlivě dbáme na jejich profesionalitu, zajišťujeme jim kvalitní zázemí a motivujeme je k dalšímu rozvoji. Všechny služby pro vás zajišťujeme v duchu hesla „Učíme to, co umíme“. Jinými slovy náš lektorský tým je tvořen lidmi z mnoha oborů, kteří vycházejí ze své letité praxe a jsou odborníky na slovo vzatými ve „svých“ tématech. Spolupracujeme zhruba se 40 stálými lektory a supervizory. Do našich řad, ale průběžně vstupují další kolegové s novými nápady a bohatými zkušenostmi.

Jak probíhá firemní vzdělávání na zakázku

1. Identifikujeme vaše vzdělávací potřeby.

2. Na základě těchto vstupních informací vypracujeme návrh vzdělávacího programu (cíl, osnova, časový rozsah, lektorské obsazení, školicí prostory a další servis, návrh termínu realizace, cenová kalkulace).

3. Návrh vám předložíme k posouzení a následují další jednání o obsahu a organizaci školení až do konečné dohody (objednávky).

4. Realizujeme vzdělávací program.
Následně proběhne zhodnocení a návrh dalšího postupu a navazujících produktů.

Metody výuky

Základem je komunikace, diskuse, neformální výměna názorů, respektování individualit a tomu odpovídající flexibilita, práce s osobními cíli a vysoká aktivita posluchačů vyplývající z jejich zájmu.

Nejčastěji používané metody pro výcvik soft skills, tzv. „měkkých dovedností“ jsou:

• trénink,
• simulace,
• praktický nácvik modelových situací,
• testy,
• skupinové a individuální řešení problémů,
• hraní rolí,
• videotrénink s následným rozborem,
• workshop.

Metody pro výuku znalostních hard skills „tvrdých dovedností“ jsou:

• výkladové semináře s diskuzí,
• demonstrování na praktických příkladech,
• přímé řešení praktických příkladů,
• případové studie, testy.

Používanými pomůckami jsou flipchart, dataprojektor, plátno, video, videokamera a další drobné pomůcky. Všechny pomůcky, které nejsou v místě konání k dispozici, si přivezeme vlastní.

Počet účastníků

Závisí na obsahu a metodách výuky vzdělávací akce a také preferencích lektora. Běžně však doporučujeme:

• U tréninkových akcí doporučujeme pro zachování efektivity stanovit maximální počet účastníků ve skupině na 15.
• U přednáškových akcí s diskuzí (např. novely zákonů a předpisů) není počet omezen, avšak doporučujeme maximálně 20 – 30 osob.

Místo konání

S výběrem místa vám vyjdeme vstříc. Vzdělávací akce je možné realizovat:
• v sídle vaší společnosti,
• v učebnách Sociální agentury o. p. s. v Ústí nad Labem (Varšavská 688/40 nebo Železničářská 1092/10)
• kdekoliv podle vašich přání a potřeb
JSME PŘIPRAVENI ZAJISTIT PRO VÁS VZDĚLÁVÁNÍ PREZENČNĚ I ONLINE!

Cena

Cena je kalkulována individuálně. V prvním návrhu (nabídce) uvádíme cenu orientační. Přesná kalkulace ceny je možná až v poslední fázi přípravy projektu na konkrétní akci nebo cyklus akcí, kdy je v závislosti na organizaci a obsahu akce známa výše vstupních nákladů. Tato cena je zákazníkovi sdělena před uzavřením smlouvy (objednávky).

Cena zahrnuje:

• přípravu programu podle požadavků zákazníka,
• vlastní trénink, přednášku, seminář,
• administrativní, technické, telekomunikační a další náklady,
• učební materiály pro každého účastníka (cena závisí na rozsahu textů a počtu účastníků),
• po dohodě s klientem – závěrečná zpráva pro vedení společnosti (cena dle náročnosti, dohodnutých kritérií hodnocení a dle rozsahu),
• honorář a cestovní náklady lektora (lektorů) podle českých předpisů (auto, ubytování a stravování lektora) – závisí na místě konání
• další specifické pro konkrétní akci,
Na platebních podmínkách se lze dohodnout.

Máte zájem o vnitrofiremní vzdělání na míru? Kontaktujte nás na telefonu 724 582 004 nebo emailem na koordinator@socialniagentura.cz.

  • Firemní vzdělávání
  • Proč se vzdělávat s námi

SÍDLO ORGANIZACE
Sociální agentura, o.p.s.
Varšavská 688/40
400 03 Ústí nad Labem
Tel.: 475 200 094
E-mail: info@socialniagentura.cz
IČO: 26540495
č.ú.: 115 – 2415050287/0100 Komerční banka,
a.s. pobočka Ústí nad Labem
ID datové schránky: zf8bevw
www.socialniagentura.cz


Scroll to top
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}