Aperam pomáhá

Partnerství s firmou Aperam nabralo další zajímavý rozměr, který naplňuje myšlenku společenské odpovědnosti firmy a trvale udržitelné spolupráce s neziskovou organizací.

Dokladem je nejen dlouhodobě poskytovaná podpora zaměstnancům firmy v rámci naší help linky, ale i snaha nám pomoci v „covidovém období“. Aktuálně je pomoc zaměřena na klienty našich služeb, kteří nemají z finančních důvodů zajištěn přístup k internetu nebo nemají vlastní PC. Darované tři počítačové sestavy od firmy Aperam budou klientům sloužit na třech konzultačních místech Sociální agentury v Ústí nad Labem a Teplicích.

Ještě jednou děkujeme!!!

Pronájem nebytových prostor za výhodnou cenu!

Nabízíme k pronájmu nově zrekonstruovanou kancelář vhodnou pro podnikání na adrese Varšavská 688/40, 400 03 Ústí nad Labem o výměře 15,75 m2. Volný ihned! Místo k pronájmu se nachází ve 2. patře budovy s výhledem do dvora. V budově je možno využít služby recepce.

Cena pronájmu je pouze 100,- Kč/m2 bez DPH tj. 1.575,-Kč bez DPH. Společně s nájmem účtujeme zálohy na energie (plyn, voda a elektřina) celkem ve výši 680,- Kč vč. DPH. K dispozici je možnost bezplatného pronájmu nábytku a vysokorychlostní internet za příplatek 200 Kč měsíčně.

Kontaktujte nás na e-mailu ekonom@socialniagentura.cz nebo telefonu 724 582 005!

Zajímavý benefit pro Vaše zaměstnance

Uvědomujeme si, že pro rozhodnutí zákazníka zakoupit určitou službu je důležitá zkušenost a reference od jiné firmy. Proto Vám zde představujeme našeho dalšího spokojeného klienta, kterým je firma Aperam! Video ke zhlédnutí zde.

Ti zavedli help linku ve své firmě před 3 lety na základě úspěšných výsledků v AGC Automotive. S naší spoluprací jsou natolik spokojeni, že poskytli doporučení dalšímu zaměstnavateli, kterým se stala společnost KONE!

Pokud Vás informace zaujaly, můžete se také podívat i na video ve společnosti LEGO.

Firemní help linka úspěšně pomáhá zaměstnancům společnosti LEGO

Již od roku 2016 realizujeme Help linku u několika firem, jednou z nich je společnost LEGO. Podívejte se, jak vidí naši spolupráci a přínos tohoto benefitu v jejich firmě! Video je k dispozici zde.

Pomoc zprostředkováváme díky telefonní help lince, zřízené firmou, na kterou mohou její zaměstnanci v domluvený čas volat a s poradci řešit své životní situace. V případě potřeby si mohou domluvit také osobní schůzky.

Pomoc je zaměřena na:
– Dluhové poradenství
– Sociálně-právní poradenství
– Sociálně-zdravotní poradenství
– Psychologickou pomoc

I malá pomoc je velký čin

Sociální agentura svým drobným finančním příspěvkem ve výši 10.000,- vyjadřuje podporu lidem na Ukrajině. Děkujeme organizaci Člověk v tísni za uspořádání sbírky SOS Ukrajina.

Co minulý rok (ne)přinesl a jaké jsou naše plány

Sociální agentura má 6 oblastí činnosti, kde se navzájem prolínají neziskové i ziskové aktivity vedoucí k naplňování ústředního poslání organizace „Usilovat o zlepšení kvality života lidí se zdravotním postižením s důrazem na jejich pracovní uplatnění“. Poněvadž je nabídka aktivit pro veřejnost poměrně široká, rádi bychom Vám jednotlivé úseky a programy představili detailněji. Vedoucí úseků či koordinátoři programů se s Vámi podělí nejenom o zajímavé informace a zkušenosti z minulého roku, ale i o plány v roce letošním.

 

Bc. Barbora Rychtaříková je koordinátorkou firemních help linek, vedoucí úseku poradenství a vzdělávání a koordinátorkou rekvalifikačních kurzů. Vystudovala Podnikovou ekonomii a management na Fakultě sociálně ekonomické UJEP. Pracovala v bankovním sektoru a pozici účetní v soukromé firmě. Díky jejímu profesionálnímu zajištění help linek ve firmách, mohou zaměstnanci vyřešit svoji tíživou situaci a zaměstnavatelé mají možnost se stát společensky odpovědnou firmou.

 

Můžete se pokusit stručně charakterizovat činnost programu?

Firemní program svou činností spadá pod úsek Poradenského a vzdělávacího centra. Součástí náplně Firemního programu je totiž i vzdělávání a koordinátorky Poradenského a vzdělávacího centra jsou tedy plně kompetentní komunikovat se zaměstnavateli a nabídnout jim individuální řešení ve vzdělávání jejich zaměstnanců. Nosným pilířem činnosti Firemního programu je poskytování podpory zaměstnancům firem v rámci telefonické help linky. Help linku zřizujeme a provozujeme u firem, které si tuto službu u nás objednají, jako placený benefit pro své zaměstnance. Pro zaměstnance firmy je tato podpora zdarma a je anonymní. V rámci help linky poskytujeme zaměstnancům firem podporu v oblasti dluhové, sociálně právní a sociálně zdravotní problematiky a podporu v krizi či při stresu. Prostřednictvím help linky zaměstnanci mohou řešit své osobní problémy z výše uvedených oblastí, a pokud telefonát není dostačující, mají možnost využít osobní konzultace s našimi odbornými poradci, ať už se jedná o dluhové poradce, sociální pracovníky či psychoterapeuty. Cílem tohoto projektu je podpořit jednotlivce v pracovních kolektivech firmy a vyřešit jejich nepříznivou životní situaci tak, aby se mohli plně věnovat své práci a byli spokojení v osobním životě. Zaměstnanec firmy je i nadále přínosem a nikoliv zátěží v duchu motta našeho Firemního programu: „Spokojený zaměstnanec, prosperující firma“. Věříme, že náklady, které firma vynaloží do takto nastaveného benefitu pro své zaměstnance, se jí mnohonásobně vyplatí.

Ovlivnila činnost Vašeho programu v loňském roce Covid situace? 

Covid situace určitě ovlivnila činnost úseku. Z počátku jsme si mysleli, že díky možnosti, kterou zaměstnanci firem mají, budou s námi na help lince konzultovat i záležitosti týkající se opatření a nařízení vlády (Např. čerpání OČR, nemocenská, aktuálně platná pravidla apod.) nebo i situaci související s osobní krizí či hrozbu ztráty zaměstnání apod. Informací ohledně Covid situace bylo ve všech mediích tolik, že se očekávaný markantní nárůst dotazů na help linkách nekonal. Naopak jsme zaznamenali, že v době nouzových stavů, kdy byl omezen pohyb lidí na veřejnosti včetně provozu úřadů, se řešení např. dluhů, pozastavilo. Usuzujeme z toho, že lidé měli v tu dobu prostě jiné priority a jiné záležitosti k řešení. V obdobích, kdy došlo k uvolnění restrikcí, se nám však zaměstnanci firem opět začali ozývat a fungování podpory na help linkách a při osobních konzultací se vrátilo k běžnému provozu. Považujeme za velký úspěch, že jsme v průběhu posledních dvou let neztratili ani jednoho ze stávajících firemních zákazníků. Covid situace měla a ještě pravděpodobně bude mít na firmy značný ekonomický dopad, a přesto jsme neztratili jejich důvěru. Naopak si dovolím tvrdit, že naše vazby se upevnily.

Co nového chystáte v roce 2022 pro své zákazníky?

Naším cílem je, aby naše služby byly dostupné pro, co nejvíce koncových zákazníků. Snažíme se tedy udržet si kvalitu poskytovaných služeb za velmi rozumnou cenu. Kromě standardních postupů, kdy reagujeme na poptávku či aktivně naše služby nabízíme, hledáme ještě další cesty, jak naši službu dopřát dalším zákazníkům i v době, kdy na ní nejsou z důvodů ekonomické krize dostatečné prostředky. Proto se nyní snažíme uspět s naším programem ve Fondu spravedlivé transformace Ministerstva pro místní rozvoj a EU. Pokud se nám to podaří, budou mít další firmy možnost vstoupit do našeho programu za zvýhodněných podmínek, částečně nebo úplně financovaných projektem.

Nakupujete u nás kurzy, supervize nebo jiné poradenské služby? Uvažujete o spolupráci s naší vzdělávací institucí? Informace se dočtete zde.

Hledáte zaměstnání pro sebe či někoho ve Vašem okolí, který má zdravotní znevýhodnění? Jste zaměstnavatelem a chcete s námi spolupracovat? Informace se dočtete zde.

Jaké sociální služby nabízí naše organizace veřejnosti? Jakou podobu může mít poskytovaná podpora lidem se zdravotním znevýhodněním? Informace se dočtete zde.

Máte volný čas a chcete být užiteční? Chtěli byste pomáhat lidem a nevíte, kde začít? Jak se stát dobrovolníkem v naší organizaci a pozitivně „otočit kormidlem“ na Vaší životní cestě? Informace se dočtete zde.

Chcete na nelehkém začátku Vaší pracovní kariéry získat cenné zkušenosti? Cítíte potřebu změny ve vašem zaměstnání a chybí vám inspirace od zkušeného kolegy? Hledáte cestu k propojení teoretických znalostí s ověřenou praxí? Jste studentem nebo máte zájem o odbornou stáž v naší organizaci? Informace se dočtete zde.

 

Sociální agentura se přidala k Posilujeme Česko!

Sociální agentura se přidala k inciativě na podporu neziskových organizací, která působí v celé České republice Posilujeme Česko!

Rozhodli jsme se tak učinit především z důvodů, že naše deklarované hodnoty v organizaci jsou v souladu s touto založenou inciativou:
✅ Věříme v demokracii, rovnost a toleranci ve společnosti
✅ Řešíme problémy lidí, kteří nemají vždy možnosti hájit svá práva samostatně
✅ Informujeme veřejnost o našich aktivitách a věříme, že to je cesta pro získání její důvěry

Při této příležitosti ředitel organizace poskytl rozhovor, který se týkal nového Centra sociální rehabilitace, kde naši kolegové mohou s lidmi se zdravotním znevýhodněním trénovat jejich dovednosti – zejména vaření, osobní hygienu, péči o domácnost, přípravu na zaměstnání či komunikaci se svým okolím.

Celý rozhovor si můžete přečíst zde.

PF 2022

Přejeme klidné prožití vánočních svátků a mnoho zdraví do nového roku! 
Tým Sociální agentury ⛵️

Sociální agentura bude čerpat zkušenosti v zahraničí!

V rámci programu Erasmus+ vzdělávání dospělých byl podpořen projekt spolupráce se zahraničními partnery z Kypru, Francie a Španělska.

Čekají nás kurzy, semináře i panelové diskuse zaměřené na problematiku pracovní rehabilitace, sociálních služeb nebo vzdělávání dospělých. Zaměstnanci tak získají možnost k vzájemnému načerpání nových zkušeností a navázání kontaktů s kolegy z dalších organizací.

Sociální agentura 12x jinak

Představujeme osobnosti z Ústecka, kteří se stali „patrony“ organizace v rámci akce „Sociální agentura 12x“. Tento projekt vnímáme jako určitý propojovací prvek k plánovaným oslavám 20. let existence naší organizace v měsíci září 2021. Naším záměrem bylo vybrat lidi, kteří jsou experti ve svém oboru a spolupracují s námi na externí bázi.

Ve videích můžete vidět například krajského soudce, tiskového mluvčího záchranné služby, podnikatele, markeťáka, dobrovolníka. Každý z nich se svého úkolu zhostil originálním způsobem a pokusil se popsat své zkušenosti s naší organizací.

Tímto bychom rádi ještě jednou Všem poděkovali. Velice si vážíme každého slova, myšlenky, ale i podpory, kterou nám ve svém videu vyjádřili. Všichni naši patroni jsou srdečně zváni na zářijové kulaté narozeniny v rámci „Týdne se Sociální agenturou“.

Všechna videa jsou možné zhlédnout na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC0M4nRaVqGqBhzBkxpMN3Tg